piątek, 3 października 2014

Co to ja chciałam...

  No właśnie chciałam Wam powiedzieć, o czym będę pisać. Troszkę o Urodzie , Domu i Modzie. Jakieś recenzje, porady i być może któraś z Was coś tu sobie ciekawego znajdzie.
Wiem, że jest  już tyle blogów, ale może właśnie tu zostaniecie na dłużej. Może tylko na chwilkę lub choć raz na jakiś czas. Nieważne, liczy się, że po prostu będziecie ze mną.

 Zawód kosmetyczki jest nie tylko moją pracą, ale również pasją. Przez lata zdobyłam troszkę wiedzy i doświadczenia nie tylko z zakresu pielęgnacji, ale też poznałam  dobrze problemy z którymi borykają się kobiety.
 
 Jako gospodyni domowa dbam o mój dom, lubię gotować piec i sprzątać. Troszkę doświadczenia, przeczytanych poradników i nie jest źle. Sprawia mi też frajdę upiększanie mojego gniazdka.
 
 Co prawda mam tylko jednego syna, ale jestem dumna z tego jak go wychowałam. To fajny chłopak i nigdy nie sprawiał wielkich kłopotów, ale trzeba wiedzieć jak pomóc kształtować osobowość dziecka od najmłodszych lat.

 Z modą różnie bywa, czasami jej ulegamy, a czasami i tak nosimy co nam się podoba. Ciężko jest podpowiedzieć komuś, kogo się nie zna w czym byłoby mu dobrze, więc raczej będę przedstawiać mój pomysł na stylizacje.

 No właściwie to tyle dziś chciałam powiedzieć :)

Ps. Dużo UŚMIECHU życzę, bo dziś
 Światowy Dzień Uśmiechu :D





Pobrane z neta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz