środa, 29 października 2014

PITTA...MNIAM




Co dobrego można przygotować na kolację?




Moja propozycja to przepyszna faszerowana PITTA  







Oto prosty przepis





SKŁADNIKI

*

Kieszonki chlebowe Pitta



*

Smażone kawałki kurczaka


*

Pomidor, ogórek i kapusta pekińska



*

Ser żółty w kostce



*

Kukurydza z puszki



*

Sos czosnkowy




WYKONANIE

Przepis na podgrzanie Pitty jest podany na opakowaniu i jest niezwykle prosty i szybki. Mianowicie pokropić pittę delikatnie wodą, włożyć do mikrofalówki na 20-30 sekund. Po wyjęciu odciąć kawałek brzegu i rozszerzyć wnętrze. Nałożyć farsz w ilości według uznania.
Ja rozcięłam więcej pitty, tak aby dokładnie pokazać co jest w środku mojej. 




SMACZNEGO



















15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I pysznie smakuje. To bardzo łatwe i szybkie danie :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie przepisy ;) mało do roboty i pyszny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zgadzam się, pyszna wyżerka na całego :) aż na koniec paluszki się oblizuje.

      Usuń
  3. Często robię i bardzo to lubię ;) czasem dodaję też kapustę czerwoną.

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie super pomysł bardzo prosty i można go cały czas trochę zmieniać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaaam narobiłaś mi smaka ! <3
    Obserwuje od dziś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam mniam sama bym się skusiła :)
    ja również zaobserwuję oraz liczę na uczciwy rewanż :)

    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :-) chyba wiem co jutro zrobie na obiad :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. QUE RICO!!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm, mięsko z pity.
    Pozdrawiam jak najserdeczniej i zapraszam na moją stronę Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń